در این مطلب می خواهیم شما را با تعمیر پارکت چوبی در خانه آشنا کنیم تا تا در چند قدم ساده آنها را تعمیر نموده و به آسانی دوباره از آنها استفاده نمایید و دکوراسیون منزل خود را بهبود بخشید.

 

تعمیرات منزل: ⁣پارکت ها دارای بلوک و قطعات مستطیل شکلی از جنس چوب هستند که ممکن است طرح های مختلفی داشته باشد، مسئله ای که در این زمینه وجود دارد آن است که این قطعات چوبی در گذر زمان ممکن است دچار فرسودگی و سایش شوند. در این مطلب همراه ایزان اپارتمان باشید تا با هم در چند قدم ساده آنها را تعمیر نموده و به آسانی دوباره از آنها استفاده نماییم و با ترمیم پارکت چوبی دکوراسیون منزل خود را بهبود بخشیم.

تعمیر کفپوش منزل

در مرحله اول تعمیر پارکت چوبی، قطعه چوبی را با کمک انبر، چکش و یا یک چاقو از سایر بخش ها جدا کنید. (همانطور که در این تویر نیز مشاهده می کنید.)

چگونه کفپوش منزل را تعمیر کنیم؟

در مرحله بعدی از ترمیم پارکت چوبی، چسب اضافی در زیر آن را همانند تصویر بالا جدا نمایید.

تعمیر کفپوش کهنه

از مقداری چسب چوب کمک بگیرید و از آن بر روی سطح کف بمالید. بعد از آن، بلوک و مکعب چوبی خود را بر روی چسب قرار داده و به خوبی جاگذاری نمایید.

تعمیر پارکت

اگر سطح چسب و یا چوبی که بر روی آن قرار گرفته مسطح و صاف نیست با کمی حرکت آن را جا انداخته و صاف کنید.

تعمیر کفپوش در خانه

برای آن که از چسبیدن این قطعه چوبی آسوده خاطر شوید می توانید از یک وسیله مناسب برای ساب و لاک پارکت استفاده کنید. فقط مراقب باشید که این کار باعث جهت گیری و یا کج شدن قطعه چوبی شما نشود.

نگهداری از کفپوش

سطح کفپوش خود را پولیش دهید. برای این کار می توانید از موم و یا لاک الکل استفاده کنید. آن را با کمک دستمال و یا چنین چیزی بر روی سطح کفپوش خود بمالید تا کاملا پولیش یابد.

در مطالب بعدی آموزش های بیشتری برای تعمیرات منزل با شما در میان می گذاریم، بس برای اطلاع از به روزترین ایده های طراحی و دکوراسیون و ساده ترین روش های تعمیرات منزل  چشم از ایران اپارتمان بر ندارید!

ترجمه شده در تحریریه وبسایت ihome.ir