در این مطلب می خواهیم به مراحل ساده و بسیار کوتاهی که برای تعمیر کابینت های شکسته به خصوص ترمیم شکستگی های که صفحه روی کابینت انجام می گیرند نگاهی بیندازیم. 

 

تعمیرات منزل: بسیاری از تعمیراتی که در منزل همه ما صورت می گیرد در ابتدا فقط در شکل مخفی کردن آن آسیب بهبود می یابد. در این مطلب  با ما همراه باشید تا به مراحل ساده و بسیار کوتاهی که برای تعمیر کابینت های شکسته به خصوص ترمیم شکستگی های که صفحه روی کابینت انجام می گیرند نگاهی بیندازیم.

تعمیر کابینت شکسته

در مرحله اول از تعمیر کابینت شکسته، همانند آنچه که در تصویر مشاهده می کنید چسب چوب و یا چسب سریش را برداشته و بر روی ورقه شکسته کابینت خود به خوبی بمالید. مراقب باشید که چسب شما بیش از حد نباشد تا از کناره ها بیرون زده و باعث کثیف شدن کابینتتان گردد.

تعمیر کابینت قدیمی

بعد از آن برای تعمیر کابینت شکسته می توانید به خوبی، تکه بریده را بر روی جای خود قرار دهید. برای آنکه از محکم شدن این قطعه بر جای خود اطمینان خاطر حاصل نمایید می توانید از یک نوار چسب استفاده کنید و دقیقا مانند چیز ی که در این تصویر مشاهده می کنید آن را بر روی این قطعه بچسبانید.

تعمیر کابینت در خانه

بعد از آنکه مدتی گذشت و نوار چسب را از روی کابینت خود برداشتید می توانید با کمک یک مداد مشکی (و یا هر رنگ مناسب کابینت خود) قسمت هایی را که سفید مانده اند رنگ کرده و پوشش دهید.( دقیقا مانند آنچه که در این تصویر مشاهده می کنید).

شما به ما بگویید…
به نظر شما تعمیر کابینت شکسته چگونه ممکن است؟ نظر خود را با ما و سایر مخاطبان ایزان اپارتمان از طریق دیدگاه های پایین همین مطلب میان بگذارید.

در مطالب بعدی آموزش های بیشتری برای تعمیرات منزل با شما در میان می گذاریم، بس برای اطلاع از به روزترین ایده های طراحی و دکوراسیون و ساده ترین روش های تعمیرات منزل  چشم از ایران اپارتمان بر ندارید!

ترجمه شده در تحریریه وبسایت ihome.ir